Aktuality  |  Články  |  Recenze
Doporučení  |  Diskuze
Grafické karty a hry  |  Procesory
Storage a RAM
Monitory  |  Ostatní
Akumulátory, EV
Robotika, AI
Průzkum vesmíru
Digimanie  |  TV Freak  |  Svět mobilně
30.6.2021, Jan Vítek, aktualita
Původně měl Doom Eternal už dorazit na trh s podporou ray tracingu, ale pak se tvůrci rozhodli, že svůj čas dokáží využít účelněji, což tak trocho ukázalo, jak sami o ray tracingu ve své hře smýšlí. Jak vypadá a co udělá s výkonem?
PDSFab (252) | 30.6.202113:08
RTX 30xx s 8GB v UHD na max s RT prekračuje o 200MiB. ­(8442MiB­/8257MiB­). To bude swapovanie za taký rok v AAA. 5 rokov mám 8GB a škúlil som po 3070. Tá Vram to zabila. Do menej ako 12 v 2021 už by som nešiel.
Odpovědět1  0
Hnizdo (450) | 30.6.202113:36
Meril jsi zatizeni gpu sbernice? Celej doom vyborne streamuje data. Nemel bys to vubec poznat.
Odpovědět0  1
PDSFab (252) | 30.6.202113:46
Neni to poznať, to je dobre. Len je škoda vidieť 3070­(Ti­), ktorá dáva UHD s DLSS a RT s prstom v nose viaceré tituly obmedzenie Vram už teraz.
Odpovědět0  0
Hnizdo (450) | 30.6.202115:58
Pokud se to neprojevuje v praxi, neni to omezeni. Kdyz vysla 3070 16GB, prinos byl minimalni.
Odpovědět0  1
Zajímá Vás tato diskuze? Začněte ji sledovat a když přibude nový komentář, pošleme Vám e-mail.
 
Nový komentář k článku
Pro přidání komentáře se přihlaste (vpravo nahoře). Pokud nemáte profil, zaregistrujte se pro využívání dalších funkcí.